Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): DH_-_Treinstellen_DH_(Wadloper) |
![]() |
30-10-2011 22:19:20 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
@AgentX: Misschien kijk ik wel verkeerd, maar ik kan ze niet vinden? |
30-10-2011 22:30:10 | ||
---|---|---|
wilcot
![]() |
ik sluit mij hierbij aan. Op jou flicker site staan ze niet. Wel een hoop andere leuke foto's maar geen DH |
31-10-2011 10:17:22 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Censuur Laatst bewerkt door AgentX op 19-01-2012 23:52 |
01-11-2011 00:13:10 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Soms wordt dat niet zo gewaardeerd als je ergens te gast bent geweest... |
![]() |
advertentie |
01-11-2011 08:58:08 | ||
---|---|---|
wilcot
![]() |
Op veel plekken worden de fototoestellen ingenomen omdat er niet gefotografeerd word of duidelijk gezegd van te voren dat het niet mag. Soms zijn foto's beter voor eigen gebruik dan ze online te zetten. Breng je ook geen schade toe aan evt goedheid van de persoon die je binnen laat. Het blijft natuurlijk jammer dat het in deze tijd zo moet gaan. |
05-11-2011 22:16:25 | ||
---|---|---|
jeanne
![]() |
Op http://www.eurailpress.de/search/article/view//argentinien-kauft-erneut-ns-zuege.html wordt opnieuw de verkoop van Wadlopers gemeld, het gaat om 15 DH-1en. |
05-11-2011 23:07:20 | ||
---|---|---|
bjornl
![]() |
Als ik goed geteld heb blijft er dan nog één DH-I over. |
06-11-2011 00:28:56 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Wellicht is dat dan de 3119, het schadestel. |
06-11-2011 09:05:43 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteMeer nieuws over de verkoop van de DH1-stellen in de komende RM 289, incl. beelden van de nieuwe huisstijl van de Wadloper. 57 jaar OV-fotografie. |
06-11-2011 11:24:20 | ||
---|---|---|
lw-o
![]() |
mits deze 15 echt naar argentinië gaan, hoeveel DH staat er dan nog in nederland? |
06-11-2011 11:47:06 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
1 eentje en 12 tweetjes |
06-11-2011 14:15:29 | ||
---|---|---|
railmagazi
![]() |
QuoteEén DH-I en veertien DH-II. |
06-11-2011 15:41:03 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Oja ik heb een tel- of denkfoutje gemaakt, sorry! 14 tweetjes dus inderdaad. |
06-11-2011 16:36:09 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Ik had eerlijk gezegd nooit echt verwacht dat die DH's nog verkocht zouden worden. Maar gelukkig krijgen ze een nieuw leven in een ander land. |
06-11-2011 17:26:44 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
En wie neemt het overgebleven eentje dan op![]() Choo choo..... |
06-11-2011 17:27:47 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Het zou mij niks verbazen als die op de sloop terecht komt. Was daarvan het frame ook niet verbogen (of hoe dat ook heet), na de botsing met een boom tijdens een herfststorm? |
06-11-2011 20:11:19 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
De 3119 heeft wat schade aan de structuur onder de cabine, maar heeft wel een gereviseerde motor(...). |
06-11-2011 20:17:57 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Die gereviseerde motor moest er juist onder, omdat het stel compleet ingeleverd moest worden destijds, heb ik begrepen. Daarom zitten er ook meer rode hoofdsteunen in![]() |
06-11-2011 20:29:52 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Ja klopt ![]() |
06-11-2011 20:58:00 | ||
---|---|---|
tonnie12
![]() |
Quotemisschien iets voor het N.S.M. in utrecht? dan blijft er toch nog een stel over voor het nageslacht. |
06-11-2011 23:51:19 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Lees het topic nogeens door, en bedenk daarna eens wat schadeherstel van zo'n stelletje moet kosten... Als dat zou meevallen, was dat wel gebeurt en dat stel wel mee verkocht ![]() |
07-11-2011 09:23:50 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteEr blijft geen enkel eentje over, waar de suggestie vandaan komt dat de 3119 zou overblijven weet ik niet. Ook het laatste eentje (zie RM 289) is verkocht. 57 jaar OV-fotografie. |
07-11-2011 10:43:22 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Het is ook beter dat er een 2tje overblijft ![]() |
07-11-2011 17:38:17 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
QuoteIk dacht dat er twee DH-I naar het buitenland waren, maar dat zijn er natuurlijk drie (3102, 3105 en 3110). En als er dan 15 DH-I verkocht zijn, kom ik uit op 18 i.p.v. 19 stuks. En de RM lees ik niet meer (geen enkel spoorblad meer, trouwens). Dus daarom weet ik niet dat die ander ook verkocht is. Laatst bewerkt door salieri op 07-11-2011 17:39 |
07-11-2011 18:43:11 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Quote Gezien de schade, zou dit wel eens een plukbak kunnen zijn? Laatst bewerkt door aarclay op 07-11-2011 18:58 Choo choo..... |
07-11-2011 18:56:21 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
QuoteBetrouwbaarheid wordt alleen maar groter door er geen Veolia machinist op te zetten %08% ![]() |
07-11-2011 18:57:56 | ||
---|---|---|
mdj
![]() |
Quote Een loc nog wel? ![]() Bij twijfel: gebruik beton. |
07-11-2011 18:59:31 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Ach, waarom niet hé, da's weer eens wat anders. %08%%08% Choo choo..... |
07-11-2011 19:26:07 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Quote Dat komt dus van eurailpress.de (van de 15 eentjes). Kennelijk zijn het er dus 16 die verkocht zijn? |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
07-11-2011 19:32:31 | ||
---|---|---|
dh3201
![]() |
1 naar Polen 2 naar Slowakije, maar staan nog in Polen (en zullen daar voorlopig ook wel blijven) 1 naar Roemenië 15 naar Argentinië Dan kom ik uit op 19. Shqiperise-lopers? |
07-11-2011 23:38:36 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Quote Gooit wat in de richting van tukkersland ![]() |
18-11-2011 21:05:17 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
QuoteErgens moet ik toch iets gemist hebben. Eentje naar Roemenie? Hoe, wat, welke, wanneer? |
18-11-2011 23:58:13 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
3115 gaat samen met de 3215 en de Utjes naar Roemenie |
16-12-2011 19:26:36 | ||
---|---|---|
bert
![]() |
Vanmiddag om plm 15:00 uur reed een Dloc door Nieuwerkerk richting Rotterdam met drie maal DH2 op sleeptouw richting Rotterdam. Weet iemand meer? |
16-12-2011 19:30:54 | ||
---|---|---|
drentheicm
![]() |
RTB V156+3229+3210+3223 naar Whz voor transport naar Argentinië. |
16-12-2011 20:45:29 | ||
---|---|---|
dh3201
![]() |
Naar Argentinië of naar elders? Ik had begrepen dat de Argentijnen ter uitbreiding de nog resterende eentjes hadden gekocht omdat er geen tweetjes meer te koop waren, die waren al door een ander gekocht (maar nog niet bezorgd). Shqiperise-lopers? |
16-12-2011 22:35:36 | ||
---|---|---|
drentheicm
![]() |
Argentinië niet zeker inderdaad naar wat ik nu gelezen heb. Roemenië heb ik ook al gezien. In ieder geval ter verkoop dus. |
18-12-2011 12:42:49 | ||
---|---|---|
ICMm4250
![]() |
Weet iemand of die DH"s nog op de WhZ staan?Of wanneer deze op transport gaan voor eventuele verscheping? |
18-12-2011 12:44:03 | ||
---|---|---|
rolandrail
![]() |
Ja resp. nee. |
18-12-2011 13:10:08 | ||
---|---|---|
ICMm4250
![]() |
Dank voor de info![]() Daarmee bedoel ik aan welke zijde staan ze? |
18-12-2011 16:40:34 | ||
---|---|---|
ICMm4250
![]() |
De Volgende DH 2 stellen staan op de Waalhaven: 3229,3210,3223,3224,3202,3228,3216,3220. En op het spoor ernaast staan de 3218+3214. Mochten er mensen zijn die weten wat er met deze Wadlopers gaat gebeuren,en wanneer de stellen e.v.t versleept gaan worden voor verder transport hoor ik dat graag%02% |
18-12-2011 16:42:10 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Heb je nog een beetje goede foto's kunnen maken? ![]() |
18-12-2011 16:47:11 | ||
---|---|---|
ICMm4250
![]() |
ja ik heb een paar mooie platen kunnen schieten,ik zet ze er zo even op![]() |
18-12-2011 17:19:21 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Ben benieuwd! ![]() |
18-12-2011 22:10:12 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Wat ik hoorde zijn deze stellen straks bestemd voor Roemenie en staan ze nu te Nedtrain Waalhaven om daar beetje opgeknapt te gaan worden. En daarna gaan ze per spoor naar Roemenie. |
18-12-2011 22:27:32 | ||
---|---|---|
ICMm4250
![]() |
Spiketrain: lees s.v.p. de forumregels. Laatst bewerkt door spiketrain op 18-12-2011 22:28 |
19-12-2011 20:44:22 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
de 10 dh2 stellen staan op de sporen 312 en 313, midden op de Whv. De vouwbalgen zijn los gemaakt, en er staat een Rurtalbahn g1206 voor. 1 stel had nog zijn Veolia stickers. Laatst bewerkt door mich op 19-12-2011 20:45 |
19-12-2011 21:08:25 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Dat is de 3227. Na zijn brand is hij zonder aftapping terzijde gezet. |
19-12-2011 21:40:37 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Vouwbalgen losgemaakt? Dat klinkt niet als vervoer per trein... |
19-12-2011 23:31:01 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Nee dat dacht ik ook al. Ze waren allemaal los. |
20-12-2011 00:35:10 | ||
---|---|---|
Johan-41
![]() |
zoals hierboven te lezen staat, staan ze daar om een beetje opgeknapt te worden... ze zullen hiervoor dus wel gesplitst worden... |
23-12-2011 21:05:56 | ||
---|---|---|
wadloper
![]() |
Dit is wel even wennen http://www.flickr.com/photos/ee1400/6560150125/in/pool-wadloper, wat zouden die "platen" op de ramen voor betekenis hebben? |
23-12-2011 21:27:00 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Een zonnescherm? Choo choo..... |
23-12-2011 21:55:04 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
Ik denk eerder dat het een soort van rooster is wat ook op de frontruit zit. |
![]() |
advertentie |
24-12-2011 17:08:12 | ||
---|---|---|
fugazi
![]() |
Gevangenistrein? Maar zonder gekheid: ik vermoed tegen beschadigingen e.d. |
25-12-2011 17:51:24 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
Veel reizigerstreinen hebben daar roosters. Ik denk inderdaad ook beschadigingen en misschien dieren ofzo.. |
25-12-2011 20:32:42 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
Ik denk inderdaad voor bescherming hier een filmpje van de 3213. http://youtu.be/wQ_Bs_Da3CQ Ik vind dat paars nog lelijker dan dat blauwe. |
25-12-2011 22:39:19 | ||
---|---|---|
kmark
![]() |
Dit filmpje had ik nog niet voorbij zien komen over het luxueuze interieur (verstelbare stoelen, LCD schermen, geblindeerde ramen...)van de fraaie 3213; http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=B3XjBC2A-Kc |
25-12-2011 23:57:02 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
Zoooo dat ziet er fraai uit! Leuk dat de stikker www.arriva.nl er nog op hangt tegen het plafond aan hahaha. |
26-12-2011 00:05:51 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
kunnen ze daar ook zien waar het vanaf komt. Ben wel benieuwd hoe ze dat technisch gedaan hebben met de voeding van die airco's. Hier kon dat niet vanwege de capaciteit. De cabineairco liep ook alleen als de compressor niet liep. |
26-12-2011 12:36:42 | ||
---|---|---|
alle46
![]() |
Waar een wil is, is een kunnen! %06% |
26-12-2011 14:36:31 | ||
---|---|---|
dh3201
![]() |
Ik zag op diverse filmpjes op youtube dat naast de 3201 en 3221 ook de combinatie van bakken van de 3203/3205 in de promotionele bestickering is gebracht. Shqiperise-lopers? |
26-12-2011 15:35:38 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Zijn er daarmee eigenlijk nog wel stellen in NS-geel die rondrijden in Argentinië? |
26-12-2011 15:52:35 | ||
---|---|---|
marcel72
![]() |
ja de 3209 |
26-12-2011 18:09:20 | ||
---|---|---|
lw-o
![]() |
rijdt alles in argentinië eigenlijk? niet zoals t spul in oost europa dat is aangekocht en nu weg staat te kwijnen? |
28-12-2011 20:11:25 | ||
---|---|---|
robm
![]() |
Ik zie diverse foto's op Flickr van vandaag dat de RTB V156 alle stellen op de kade van Rotterdams Havenbedrijf heeft geplaatst te Waalhaven Oost. Zie: http://www.flickr.com/photos/30449936@N02/with/6588611943/ |
28-12-2011 20:19:42 | ||
---|---|---|
sander14
![]() |
Zie melding van mij met fotolinks in het OD, die link die je plaatst is ook mijn photostream![]() |
30-12-2011 09:06:41 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
sik214 in het DE3-topic: De DH-2 stellen 3202, 3210, 3216, 3219, 3220, 3223, 3224, 3228 zijn gisteren ingescheept in de Waalhaven, Rotterdam. Bestemming Constanta, Roemenië. Zie: http://www.feijenoordsemeesters.nl/Nieuw.htm . Verrassend. Wie zou ze gekocht hebben? Staan er nu nog twee DH2-en op de Waalhaven? Laatst bewerkt door broek53 op 30-12-2011 09:07 |
30-12-2011 10:54:00 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Dat zouden dan de 3214 en 3229 zijn, die er dan nog moeten staan. |
30-12-2011 11:18:24 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
QuoteSjongejonge het zijn wel weer beste lengtes wat ze in 1 keer verslepen... |
30-12-2011 11:22:24 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Een uurtje geleden is als laatste van de tien de 3214 aan boord gehesen, aldus verslaggever ter plekke. |
30-12-2011 11:24:31 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
@ Waaldrecht, Op die havenspoortjes zijn het toch geen enorme snelheden en als dat spul allemaal gewoon meeremt komt dat wel goed volgens mij... |
30-12-2011 11:30:03 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
Inderdaad Thom: Als het mee remt haha ik weet nog van het vorige transport 1 grote lekkage die DH's haha |
30-12-2011 20:10:30 | ||
---|---|---|
mvschoon
![]() |
Quote Maar ik zag om een uur of drie dat ze nog aan het hijsen waren, het ging in ieder geval om een bak van de 3223 en van de 3229. Zij staan bovenop het dek, waar ook al bakken van de 3224 en de 3206 (als ik het goed op de foto zie, misschien 3208?) staan. De 3206 (of 3208?) zie ik niet in het lijstje staan van wadlopers die op Whz stonden! Laatst bewerkt door mvschoon op 30-12-2011 20:19 |
30-12-2011 20:28:04 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
3208. De 3206 rijdt al ruim een jaar in Polen zijn rondjes. |
31-12-2011 00:54:49 | ||
---|---|---|
110573
![]() |
De 3202, 3210, 3216, 3219, 3220, 3223, 3224, 3227, 3228 en 3229 zijn me duidelijk maar nu hoor ik verhalen over de 3208, 3214 en 3218, om welke gaat het nou? |
31-12-2011 09:32:40 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
De partij verkochte Wadlopers is gisteravond (30-12) vanuit de Waalhaven-Oost uitgevaren; een compleet verslag met alle wetenswaardigheden, zoals transporten e.d.in de komende RM 291.Plaatje zie: http://www.flickr.com/photos/rob46/6605416931/ Laatst bewerkt door rob46 op 07-01-2012 10:55 57 jaar OV-fotografie. |
07-01-2012 09:41:42 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
QuoteHet waren ze allemaal. Het transport van de laatste drie naar de Waalhaven hebben we kennelijk gemist. Laatst bewerkt door broek53 op 07-01-2012 09:41 |
07-01-2012 09:58:52 | ||
---|---|---|
plaid
![]() |
Voor de 3219 lijkt het me bijzonder lastig om erbij te zijn:-) Als het goed is, bevindt deze zich nogal beschadigd in Polen. Laatst bewerkt door spiketrain op 07-01-2012 20:47, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten. |
07-01-2012 10:22:24 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Die gaat hierboven dan al een hele reeks berichten foutief mee![]() |
07-01-2012 12:11:09 | ||
---|---|---|
110573
![]() |
Dus de 3202, 3208, 3216, 3214, 3218, 3220, 3223, 3224, 3227, 3228 en 3229 zijn recent richting Argentinië gegaan? |
07-01-2012 12:19:24 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Nee, richting Roemenië. En van het aantal en de nummers ben ik niet helemaal zeker; het zijn in ieder geval en minimaal de tien die op 16 december naar de Waalhaven getransporteerd zijn en daar ook gespot zijn (zie eerder in dit topic). Nu was er sprake van dat er 13 stellen naar Roemenië verkocht zijn en het is nog even de vraag of die stiekempjes ook naar de Waalhaven gebracht zijn en opgeladen. |
07-01-2012 12:58:34 | ||
---|---|---|
110573
![]() |
Okee dank, dat zal tzt dan wel duidelijk worden![]() |
21-01-2012 11:52:13 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Kijk nu toch eens ! http://duk-prozessoptimierung.de/projektmanagement-ruhrtrain-2/ |
21-01-2012 12:04:36 | ||
---|---|---|
HZwoferink
![]() |
'Planung acht Tiebzüge' Het gaat dus om 8 treinstellen. Het Ruhrgebied wordt zo nog interessanter! %08% Laatst bewerkt door HZwoferink op 21-01-2012 12:12 Groeten uit Rijssen, Henk Zwoferink |
21-01-2012 12:13:20 | ||
---|---|---|
maurits
![]() |
De website van het project zelf: http://www.ruhrtrain.de/ en het schijnt verbonden te zijn aan een soort museum in Gelsenkirchen: http://www.railworld-themenpark.de/ Op Drehscheibe valt er ook het nodige over te lezen: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?3,5347237,5348318 en http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?3,5348953,5348953#msg-5348953 Volgens planning had de RuhrTrain op 1 september 2011 moeten gaan rijden en schijnt de initiatiefnemer eerder iets in Gera geprobeerd te hebben wat niet gelukt is. We zullen het gaan zien... Groeten uit Villa Spoorzicht (Wd-Ledn, km 30,2) |
21-01-2012 13:02:28 | ||
---|---|---|
bnv
![]() |
En welke tweetjes zouden daarvoor dan in aanmerking kunnen komen? Als we rekenen dat de meesten intussen naar Polen, Argentinië en Roemenië zijn vertrokken............wat is er dan nog over? |
21-01-2012 15:06:02 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Voorshands ben ik geneigd het geheel te zien als een Friese Stoomtreinmaatschappij in het kwadraat, te meer daar het niet merkbaar iets te maken heeft met instellingen en instituties die een en ander zouden kunnen betalen. Deense stellen en een vloot Wadlopers, jawel... Maar ik laat mij uiteraard graag verrassen. |
21-01-2012 15:17:45 | ||
---|---|---|
103 220-0
![]() |
QuoteDie website is in deze vorm al zeker een jaar online. |
21-01-2012 17:34:05 | ||
---|---|---|
salieri
![]() |
Ik dacht eigenlijk dat het een 1 april grap was ![]() |
21-01-2012 17:58:54 | ||
---|---|---|
maurits
![]() |
Quote Zoals ik het lees op de website waren de Wadlopers (of de Deense Lynettes) bedoeld om een soort ringlijn langs de toeristische attracties in het Ruhrgebied te exploiteren. Veel hotels in het Ruhrgebied bieden echter al een kaart aan waarmee je in het hele VRR-gebied (globaal van de Nederlandse grens tot Dortmund) onbeperkt gebruik kunt maken van regionale trein, metro, tram en bus. En attracties als de Zeche Zollverein in Essen of het Centro in Oberhausen zijn uitstekend bereikbaar per regulier openbaar vervoer. Laten we zeggen dat de business case wellicht wat vraagtekens oproept ![]() Groeten uit Villa Spoorzicht (Wd-Ledn, km 30,2) |
21-01-2012 22:34:05 | ||
---|---|---|
daniel81
![]() |
Waarom heeft men z'n zinnen gezet op buitenlands (=niet in D toegelaten) materieel? DB heeft toch ook genoeg dieseltreinstellen over lijkt me. Of is die nog steeds erg angstvallig t.a.v. verkopen aan de 'concurrentie'? Of hebben de initiatiefnemers nog nooit gehoord van EBA en aanverwante zaken? (zou me op zich niet verbazen...) |
23-01-2012 18:59:31 | ||
---|---|---|
bnv
![]() |
Quote Al dat spul is intussen vorige week verplaatst en wat in de richting van Hvs opgeschoven. Alles staat, voorzover te overzien, nu bij elkaar. Betekent dat dan dat er binnenkort een transport plaatsvindt naar de Waalhaven? De DH1 'tjes staan overigens nog op hun oude plek onaangeroerd. Die zijn dan ook bestemd voor Argentinië. |
23-01-2012 19:15:17 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Afgelopen zaterdag zijn de PlanU's verplaatst door de sik 252. |
23-01-2012 19:22:08 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteDe 3115,3215 en Utjes gaan per spoor naar Roemenie niet naar Whz, vervoerder wordt tzt DBS. 57 jaar OV-fotografie. |
23-01-2012 19:40:41 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
T.z.t. ja want echt veel tempo zit er niet in? |
24-01-2012 16:11:06 | ||
---|---|---|
djjelmer
![]() |
Tsjah, en met dat slecht onderhouden spoor in combinatie met hooge snelheden in Argentinië viel dit te verwachten: http://youtu.be/d-j1xr6D7Qs 16/01/2012 - Om 14.30 uur, de trein Binacional, met zijn passagiers, die de reis Paso de los Toros (ROU) - Pilar (Buenos Aires), ontspoord op de sporen op het gebied van sport Urdinarrain Gemeentelijke . Het konvooi, uit Basavilbaso, moeten bereiken onze stad het station om 13.50 uur, om zijn reis naar B te hervatten als Hoge temperaturen, waarschijnlijk waardoor de luchtwegen door het openen van het ongeval was niet gewond. De passagiers vervolgden hun reis op een andere trein, krijgen dan hulp van het bedrijf en de vergoeding van alle aan vorming en zetten hun mars om 19.30 uur aan de lokale station, voor een volledige reparatie. Laatst bewerkt door djjelmer op 24-01-2012 16:15 |
24-01-2012 16:21:48 | ||
---|---|---|
Nelis
![]() |
Daar zitten geen misselijke kronkels in het spoor zeg. weet iemand wat de Vmax daar is (ik denk dat je bij alles boven de 40 km/h alle kanten op vliegt)? |
24-01-2012 17:44:21 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
Eerlijk gezegd was de snelheid toen ik er was vrij hoog op die lijnen. DH is al ontsporingsgevoelig dus inderdaad was dit te verwachten. Maarach nu is de andere bak van de 3221 ook beschadigd ![]() |
25-01-2012 11:25:47 | ||
---|---|---|
rob46
![]() |
QuoteOverzicht DH-transporten voor Roemenië: 15-12 Amf-Whz RTB V156+3228+3216+3220,gevolgd door RTB V156+3224+3202. Op 16-12 Amf-Whz RTB V156+3229+3210+3223, gevolgd door RTB V156+3218+3214. Op 18-12 Amf-Whz RTB V156+3208+3227+3230. Totaal 13 stellen. Op 28-12 Whz-Who(RHB) RTB V156 duwde 3229+3210+3223+3224+3202+3228+3216+3220, gevolgd door 3214+3218+3230+3227+3208. Het hele verslag in RM 291 pag.10/11. 57 jaar OV-fotografie. |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): DH_-_Treinstellen_DH_(Wadloper) |
![]() |