Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): DH_-_Treinstellen_DH_(Wadloper) |
![]() |
01-02-2011 14:36:17 | ||
---|---|---|
rick
![]() |
Sinds ze werden afgeleverd hebben ze een Bz (eigenlijk Bkz). edit: iets te laat, Laatst bewerkt door rick op 01-02-2011 14:36 |
01-02-2011 14:38:57 | ||
---|---|---|
peterselie
![]() |
Quote Ook de Groninger stellen hadden dat. Ondanks het inbouwen van 'eerste klas' is dit niet veranderd volgens mij. |
01-02-2011 15:02:18 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Juist. Abk hebben ze nooit gehad. |
01-02-2011 17:17:09 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
klopt het is altijd B en Bz gebleven Eigenlijk stelde de 1e klas ook niet meer voor dan een scheidingswandje tussen een paar banken. |
![]() |
advertentie |
01-02-2011 17:23:29 | ||
---|---|---|
Pim530
![]() |
Huh, de Friese stellen hadden helemaal geen WC? Of zaten er ook toiletten in de Bk? |
01-02-2011 17:34:43 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
je had dus een B en Bz, waarbij de z de betekenis had van Zonder toilet. Dit om de bakken uit elkaar te kunnen houden. Ook de friese stellen hadden een tjøiletj %08% |
01-02-2011 17:52:06 | ||
---|---|---|
kevinevers
![]() |
Quote Zo duidelijk is dat dus niet..ze hebben dus een B en een Bz... Edit: zie ook de rest hieronder. Laatst bewerkt door kevinevers op 01-02-2011 17:52 |
01-02-2011 18:55:35 | ||
---|---|---|
Pim530
![]() |
Was het zo moeilijk om de stellen gewoon aan elkaar te houden dan?![]() |
01-02-2011 20:50:03 | ||
---|---|---|
AlbertP
![]() |
Ook ik was in de war met DM'90. Overigens hebben zo ongeveer alle tweedelige stellen in ons land een ABk, behalve de Wadlopers dan. De Bz-code was ik niet mee bekend, maar het is dan ook misschien wel 5 jaar geleden dat ik met een Wadloper heb gereisd. Laatst bewerkt door AlbertP op 01-02-2011 20:50 |
01-02-2011 22:19:47 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Quote Euhm, da's niet het enige hoor, wat dacht je bijvoorbeeld van het melden storingen ![]() Dan is een onderscheid in bakken wel handig hoor, anders krijg je dat een storing niet gevonden word, terwijl ie in de andere bak zit ![]() |
02-02-2011 01:48:25 | ||
---|---|---|
Pim530
![]() |
Mja, daar zit wat in. |
02-02-2011 12:12:38 | ||
---|---|---|
SleutelMan
Moderator ![]() |
SleutelMan: Een aantal offtopic berichten zijn verwijderd. Laatst bewerkt door SleutelMan op 02-02-2011 12:12 |
02-02-2011 18:29:17 | ||
---|---|---|
Railtender
![]() |
Is er iets bekend over het verdere transport van de Wadjes en of ze in 1 keer per set vervoerd worden? Iemand meer details? |
02-02-2011 18:37:28 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Ze gaan in 3 of 4 delen vervoerd worden. Het is nu wachten op de juiste papieren en dat gaat nog 4 a 5 weken duren als alles goed loopt. We houden je op de hoogte hier. |
02-02-2011 20:31:17 | ||
---|---|---|
lw-o
![]() |
maar welk deel is nou uiteindelijk verkocht? alleen t spul dat klaarstaat? of de hele partij? (danwel iets ertussenin) |
02-02-2011 20:56:45 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
In ieder geval het spul wat buiten de hekken staat, de rest heb ik geen idee van. |
20-02-2011 14:47:20 | ||
---|---|---|
wilcot
![]() |
gisteren bij de presentatie van de 1254 is mij opgevallen dat de wadlopers zijn gesplitst in twee rijen. weet iemand wanneer dat gebeurd is? De twee zichtbare DH te zien vanaf perron zijn nu namelijk de 3205 en de 3221. De 3205 stond altijd vooraan en de 3221 was de laatste van de lange sleep. |
20-02-2011 14:50:46 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Quote Vrijdag 11 februari bij daglicht is dat gebeurd. |
20-02-2011 14:59:14 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Met de RTB V156. |
21-02-2011 22:37:47 | ||
---|---|---|
AgentX
![]() |
Verder geen beweging? |
21-02-2011 22:45:12 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Nee. |
21-02-2011 22:49:57 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
QuoteMag ik hieruit concluderen dat de schade ontstaan is tijdens het rangeren laatst, of was het nog uit de Arriva/Veolia tijd? |
21-02-2011 22:58:29 | ||
---|---|---|
kevinevers
![]() |
Als ik mij niet vergis was het schade die de vorst had veroorzaakt zoals luchtlekkage. |
21-02-2011 22:59:11 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Ik denk meer een gevalletje lange stilstand in zijn algemeniteit, wat niet echt bevorderlijk is voor dat soort zaken ![]() |
21-02-2011 23:02:14 | ||
---|---|---|
sik214
![]() |
Quote Sorry, ik was dit gedeelte erbij vergeten te quoten: Quote En op basis daarvan kwam ik tot mijn vraag: Mag ik hieruit concluderen dat de schade ontstaan is tijdens het rangeren laatst, of was het nog uit de Arriva/Veolia tijd? |
21-02-2011 23:09:31 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Bij het rangeren is geen schade gereden, dus zal dan wel uit de tijd van Arriva/Veolia nog zijn. |
22-02-2011 08:58:43 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Is een keer in aanraking gekomen met een DM'90. |
22-02-2011 19:14:06 | ||
---|---|---|
wilcot
![]() |
op een bekend goederentrein forum wordt gemeld dat er een sleep klaar staat voor vertrek te Amf. iemand iets gezien/gehoord? |
22-02-2011 19:21:48 | ||
---|---|---|
berkel73
![]() |
Er werd op Amfge rond 17:30 in ieder geval door een Vossloh G1206 gerangeerd met 5 stellen. Laatst bewerkt door berkel73 op 22-02-2011 19:22 |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
22-02-2011 19:24:09 | ||
---|---|---|
TheKnitter
![]() |
Betrof de RTB V156, die een andere gebruiker (zijn gebr. naam even kwijt) ook al zag. Vrijwilliger/webmaster Stichting DE-III http://www.stichtingde3.nl |
22-02-2011 19:26:50 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Om 19:09 vertrok het transport ri. Ut. |
22-02-2011 20:35:05 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Ik zag een sleep van 5 stellen op spoor 9 staan om 18.30 u in Amsersfoort. Het achterste stel bij vertrek was de 3205. |
22-02-2011 21:09:40 | ||
---|---|---|
wilcot
![]() |
is er al bekend waar ze in antwerpen komen te staan? Is een leuke plek DH-stellen in Belgie. |
22-02-2011 21:49:47 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Ze gaan nog niet naar België, maar worden nu in Roosendaal geparkeerd. |
22-02-2011 21:53:24 | ||
---|---|---|
wilcot
![]() |
enig idee hoelang nog.Er was sprake van een week of vier voordat er een nieuwe vergunning was. |
22-02-2011 22:31:03 | ||
---|---|---|
job
![]() |
En voor de liefhebbers die dat nog niet wisten, het waren van achter de loc de stellen 3204-3209-3212-3217-3205. Gr Job |
22-02-2011 23:25:38 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
QuoteDit is gewoon vragen naar een dienstregeling.. |
22-02-2011 23:27:56 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Nou, het vragen of iemand weet in welke maand of week stellen verplaatst zullen worden, kan ik dat niet zien als vragen naar een drgl. Overigens weet ik het antwoord op de vraag niet, zelfs niet bij benadering. |
22-02-2011 23:29:08 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Als je is deze halve pagina doorkijkt dan zie je bijna meteen dat de helft van de pagina bestaat uit het vragen naar vertrek van de stellen. |
22-02-2011 23:34:21 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Ja, en je probleem is ....? |
22-02-2011 23:40:13 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Mwaoh, dat het vanzelf wel gemeld wordt, als er wat te melden valt lijkt me. |
22-02-2011 23:46:41 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Ja idd thom. Dat de mensen tegenwoordig te verwend zijn, en dat er vanzelf wel wat gemeld word. Zoals je vandaag gemerkt hebt. |
22-02-2011 23:51:41 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Het is een wonderlijke gemeenschap hier. Die kan berichtenlang zaniken over de vraag of een vraag gesteld mag worden of een melding gedaan mag worden en of iets dat opvallend is, door de spraakmakende minderheid van de anderen wel opvallend genoeg gevonden wordt om het te mogen melden. En dat dan pagina's lang. Ik zal niet zeggen wat ik er echt van vind, want dan overtreed ik vast wel weer een forumregel en - belangrijker - de grens van betamelijk taalgebruik. Enfin: het is een aardig alternatief voor een open inrichting, zullen we maar denken. (En dan te bedenken dat dit pareltje schrijfkunst zometeen rücksichtlos gecensureerd zal worden - ook dat nog ![]() |
22-02-2011 23:56:26 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Ik vind het gewoon een beetje raar als er bijna elke week word gevraagd of er al 'iets' bekend is. Elke week is er vast wel iets bekend, maar word dat door bepaalde mensen niet gemeld. Dat is hun eigen keuze en repecteer ik ook. Als iemand iets weet en die wilt het zelf melden dan zal die dat vastwel uit zichzelf doen en niet op commando van iemand die om de week vraagt of er iets gebeurd. Ik laat het hier wel bij, voordat er wéér een zinloze discussie komt en de moderators wéér is ingrijpen. Laatst bewerkt door Railpool op 22-02-2011 23:57 |
23-02-2011 00:29:02 | ||
---|---|---|
SleutelMan
Moderator ![]() |
Quote Je hebt het zo netjes verwoord dat ik het niet zou durven om het aan te passen ![]() ![]() Laatst bewerkt door SleutelMan op 23-02-2011 00:30 |
23-02-2011 09:28:36 | ||
---|---|---|
wilcot
![]() |
Quote Er was gisteren niks gemeld op dit forum over het vertrek van de DH-stellen. Ik kijk ergens anders en daar werd gemeld dat ze klaar staan voor vertrek. Daarna komen er hier berichten en dan lijkt het mij logisch dat je even vraagt of iemand de bestemming weet. Deze was antwerpen haven bij het eerste poging. Nu blijkt dit een ander eindpunt te zijn en word je beticht van drgl opvraen. Als men terug gelezen had kon je zien dat daar gemeld werd dat een nieuwe vergunning langer zou duren dan nu het geval was. Als ik naar een drgl vraag vraag ik wel naar een tijdstip van vertrek en tussen stations. In de buurt van Vl worden ze toch niet verwacht dus snap niet wat ik er dan aan zou hebben. vriendelijke groeten nog en bedankt voor de info over vertrek en met welke lok. |
23-02-2011 13:53:01 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Ik dacht dat het weer over DH'tjes zou gaan.. |
24-02-2011 16:16:13 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
Om 16u te Ut: de 3201 achter een Vosloh G1206, gereed om in zuidelijke richting te vertrekken. Heb niet gezien of er meer DH's achter zaten. |
24-02-2011 16:45:06 | ||
---|---|---|
lex_t
![]() |
een heel rijtje net in Geldermalsen gezien uit IC naar Mt Laatst bewerkt door spiketrain op 24-02-2011 17:57, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten. |
24-02-2011 16:48:24 | ||
---|---|---|
job
![]() |
Op dit moment staan in Amf op spoor 8 de gekoppelde 3211+3213+3221 (zonder loc). Gr Job |
24-02-2011 17:14:24 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
QuoteRTB V156 met de 3201 & 3203. Laatst bewerkt door spiketrain op 24-02-2011 17:58, reden: Quoot bericht lex_t verwijderd. |
24-02-2011 23:17:57 | ||
---|---|---|
Waaldrecht
![]() |
QuoteDe treinstellen schijnen er met weer verschillende defecten (pneumatisch) te staan, ik denk dat het te maken heeft met o.a de schade van de 3221. Ook de 3213 had een lekkende noodremklep toen alles begon. We zullen zien wat er weer uit komt. Laatst bewerkt door Waaldrecht op 24-02-2011 23:18 |
25-02-2011 00:46:35 | ||
---|---|---|
railfan
![]() |
Het plan was met 5 stellen te vertrekken maar er werden er maar 2 meegenomen uiteindelijk: http://www.railfan.nl/foto/11625.htm & http://www.railfan.nl/foto/11630.htm |
25-02-2011 08:12:50 | ||
---|---|---|
daniel_ddr
![]() |
En de 3211+3213+3221 stonden vanmorgen nogsteeds op spoor 8 te Amf te wachten op wat komen gaat. Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl |
![]() |
advertentie |
25-02-2011 11:37:35 | ||
---|---|---|
fugazi
![]() |
Klopt, de stellen zijn defect. |
25-02-2011 15:01:32 | ||
---|---|---|
klaass16
![]() |
Hoeveel stellen worden er telkens mee genomen? Of is dat telkens weer anders? Zo heeft Argentinië nog niks aan de stellen als ze defect zijn%08% http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
25-02-2011 15:04:16 | ||
---|---|---|
fugazi
![]() |
1e keer 5, 2e keer 2. Er staan er nu nog 3 op het station van Amersfoort, spoor 8. |
25-02-2011 15:06:44 | ||
---|---|---|
klaass16
![]() |
Bedankt voor de info Jurre![]() http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
25-02-2011 17:32:55 | ||
---|---|---|
himym
![]() |
QuoteZonet (17:24 u) was het ook nog angstig stil rondom eerder genoemd trio DH-tjes.. Je zou denken dat ze niet echt handig staan daar. |
26-02-2011 12:04:35 | ||
---|---|---|
wouderobva
![]() |
RTB V156 is met 3 DH's onderweg van Amf naar Rsd. Om 11:45 lang Bloa. (foto geplaatst op http://robvanderwoude654.fotopic.net/p69190318.html) Laatst bewerkt door wouderobva op 26-02-2011 12:25, reden: aanvulling ivm plaatsing foto |
26-02-2011 12:08:39 | ||
---|---|---|
Railpool
![]() |
Om 11.58 Utge oprijdend vanuit de rg Amf, om 12.02 werd er weer vertrokken rg Rsd |
26-02-2011 19:20:40 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Ondanks een hardnekkig lekkende noodremklep van de 3213 is het toch gelukt vandaag. |
26-02-2011 19:28:51 | ||
---|---|---|
lw-o
![]() |
ondergaan de wadjes in argentinie ook nog een metamorfose alla polen? of worden ze gewoon zo ingezet? |
26-02-2011 19:29:09 | ||
---|---|---|
fugazi
![]() |
Daarnaast klapten de spiegels van de 3211 open omdat het tape er afgeregend was... |
26-02-2011 20:27:04 | ||
---|---|---|
mich
![]() |
Quote Enig onderhoud is wel noodzakelijk, wil je ermee van de plaats komen ![]() |
26-02-2011 20:44:08 | ||
---|---|---|
ruysdael
![]() |
De eerste wadkikker is al gechecked te Buenos Aires, vernam ik: http://www.travelto.be/wp-content/gallery/costa-rica/costa-rica-kikker.jpg |
26-02-2011 20:57:52 | ||
---|---|---|
sammy
![]() |
Foto van transport van vandaag :http://www.flickr.com/photos/leurske01/5479239035/ |
27-02-2011 14:51:43 | ||
---|---|---|
dh3201
![]() |
Quote Een grotere metamorfose dan in Polen, er komt nog een middenbak tussen in Argentinië. Shqiperise-lopers? |
27-02-2011 15:06:56 | ||
---|---|---|
manuel25
![]() |
Een middenbak in de vorm van een bestaand rijtuig in Argentinie, een nieuwe, of een DH-bak waar de cabine uit gesloopt wordt? |
27-02-2011 15:53:48 | ||
---|---|---|
dh3201
![]() |
Van een of ander tweedehands materieel. Ik heb nog geen idee waar ter wereld ze die toekomstige tussenrijtuigen vandaan gaan halen, maar in ieder geval geen NS DH's. Shqiperise-lopers? |
27-02-2011 15:56:49 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Quote Is dat ergens als bron te vinden? |
27-02-2011 16:02:22 | ||
---|---|---|
timtrein
![]() |
Geen idee, maar lijkt me niet bevorderlijk voor de snelheid![]() |
27-02-2011 16:06:43 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Nee, daar kon ik me ookal niks bij voorstellen, en ook niet of die VVT wel voor dat gewicht gebouwd is. Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat dat geen ingrijpende verbouwing is gezien het afwijkende stoot en trekwerk binnen een treinstel. |
27-02-2011 16:26:23 | ||
---|---|---|
marcel72
![]() |
Middenbak komt uit gemoderniseerd ex-RENFE serie 593 materieel. Marcel |
27-02-2011 16:59:16 | ||
---|---|---|
bjornl
![]() |
Die 593 is zo te zien ook een driedelige diesel, en in dezelfde periode gebouwd als de DH's. Worden de motorbakken van die serie dan elders gebruikt of is er een andere reden om niet gewoon die 593's in te zetten in Argentinië? |
27-02-2011 18:09:26 | ||
---|---|---|
Rinse
![]() |
Op deze http://www.listadotren.es/motor/phototrain.php?tid=2388&from=ser een foto van hoe een RENFE 593 in Spanje werd ingezet en op deze http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=219352&nseq=30 een foto van eenzelfde treinstel in TBA inzet (met middenbak). Bouwjaar is inderdaad ongeveer hetzelfde als de DH1/DH2; 1982-1984. Ze zijn al sinds 2004 grotendeels en sinds 2009 allemaal buiten dienst. Laatst bewerkt door Rinse op 27-02-2011 18:10 |
27-02-2011 18:40:32 | ||
---|---|---|
lw-o
![]() |
hoe gaan ze dat in &*^%&*^%naam koppelen? is toch compleet ander materieel. op de maaslijn hadden de gebakjes het al moeilijk als er een keer wat meer mensen mee wilden... laat staan een complete extra bak:o |
27-02-2011 20:10:49 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Bij een modernisering zullen er zeker andere koppelingen op gebouwd worden. Ik vraag me af of de DH'tjes op deze manier sneller het einde van hun levensduur zullen gaan bereiken, dit kan nooit goed zijn voor de motor, tenzij ze die ook vervangen, maar dan denk ik eerder dat andere treinstellen bestellen goedkoper zou lijken. Opzich ben ik erg nieuwsgierig hoe de DH'tjes er dan uit gaan zien als ze verlengd worden tot een DH-3 ![]() Laatst bewerkt door aarclay op 27-02-2011 20:11 Choo choo..... |
27-02-2011 20:49:35 | ||
---|---|---|
HZwoferink
![]() |
Wie gaat er voor ons die kant op? %08% Groeten uit Rijssen, Henk Zwoferink |
27-02-2011 20:56:53 | ||
---|---|---|
fugazi
![]() |
Gebruiker daniel10, lijkt me logisch![]() Edit door SleutelMan: Dat soort zaken gaan per mail. Laatst bewerkt door SleutelMan op 27-02-2011 21:53 |
27-02-2011 21:19:04 | ||
---|---|---|
glenn189
![]() |
http://kurierostrolecki.pl/11338-38290,Pasieki-Tir-uderzyl-w-pociag,271802.html Nou is me pools niet heel sterk maar DH3219 is in polen onzachtjes met een vrachtwagen in aanraking geweest, datum is mij onbekend. |
27-02-2011 21:24:36 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Stellen heb ik allen vanmiddag gezien in Rsd tussen 2 slepen Fccppsen in. Vanaf station niet op foto te doen wel van andere kant van het emplacement, effe 10 minuten lopen is dat. Hoelang ze er nog staan is onbekend. |
27-02-2011 21:47:59 | ||
---|---|---|
TheKnitter
![]() |
Waar dan ongeveer in Rsd? Thv de Industriestraat / Borchwerf? Dat is al snel 20-30 minuten lopen (of heeft Rsd een achterzijde waar je naar buiten kan)? Vrijwilliger/webmaster Stichting DE-III http://www.stichtingde3.nl |
27-02-2011 21:58:21 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Bij stationplein naar het zuiden lopen, dan eerst overweg oversteken, daarna gelijk rechts en dan spoor volgen en dan op een gegeven moment zie je ze rechts staan en dan voor hek staan en je kunt er maar 3 stuks fotograferen. |
27-02-2011 23:37:20 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Quote Weekje geleden, vrachtwagenchauffeur was verblind door de zon, en vervolgens: **BOEM**. Gelukkig geen gewonden onder de 50 passagiers die na het incident naar het station konden lopen... Choo choo..... |
27-02-2011 23:40:43 | ||
---|---|---|
daniel10
![]() |
google translate doet weer wonderen dit was de vertaling van het artikel over het ongeluk van de 3219 Het was op de rand van de tragedie. Op maandag ochtend (21 februari) op een onbewaakte kruising bij bijenstallen (gm. Goworowo) truck botste met een passagierstrein. Gelukkig niets ernstigs gebeurd. Het incident vond plaats enkele uren. 11.30 uur. Vrachtwagenchauffeur, een inwoner van de nabijgelegen Oude Bosewa (gm. Długosiodło) rijden door onbewaakte spoorwegovergang merkte niet de trein naderen van de relatie Ostrołęka - Fat. - Waarschijnlijk de zon verblindde hem - zegt de vrouw van de bestuurder. - Hij had alleen de tracks kruis en crashte in het achterste deel trailer die crashte op een helling. Hoe zijn we erin geslaagd om een trein te reizen ongeveer 50 passagiers vinden. Gelukkig niets ernstigs gebeurd. We gingen allemaal te voet naar het station in bijenkorven, waar hij werd vervangen door een andere trein. Ongedeerd uit het incident liet een bestuurder, vluchtte hij op het laatste moment van een locomotief en een vrachtwagen chauffeur. Laatst bewerkt door daniel10 op 27-02-2011 23:41 |
27-02-2011 23:43:33 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Quote Wat een geweldige vertaling maar weer ![]() ![]() Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze in groepjes de trein verlieten ofzo. Laatst bewerkt door aarclay op 27-02-2011 23:44 Choo choo..... |
27-02-2011 23:47:38 | ||
---|---|---|
ZJ37
![]() |
Nou die 3219 zien we niet meer terug? Of nog maar even een nieuw Wadje kopen in Amersfoort? |
27-02-2011 23:54:13 | ||
---|---|---|
mdj
![]() |
Nou... ze hebben dat ding al een vrij grote revisie gegeven... Dan kunnen ze dit ook wel maken, toch? Bij twijfel: gebruik beton. |
28-02-2011 07:37:32 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
Quote Ze hebben het daar in Polen wel op de Nederlandse tour gegooid, Trein uit NL, vrachtwagen met zijn oorsprong uit Nederland. Wordt er gewoon emotioneel van enzo %08% |
28-02-2011 16:19:19 | ||
---|---|---|
279
![]() |
ik weet niet hoe jij zie dat het een Nederlandse trekker was, maar op een van de vele foto's staan telefoonnummers van Engeland en Schotland! Laatst bewerkt door 279 op 28-02-2011 16:19 |
28-02-2011 16:26:10 | ||
---|---|---|
RSK-Mat92
![]() |
Nu denk ik zo dat edje er op doelt dat het een DAF is ![]() Met vriendelijke groet, Robin |
28-02-2011 16:54:29 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
Tja zal wel een poolse dochteronderneming zijn van die engelse firma, aangezien het het stuur links zit en niet zoals gebruikelijk bij engelse firma's aan de rechterzijde. Ook zijn britse Daf's geen Daf's maar DAF/leyland's wat ook te lezen is op de grill. Over vrachtwagens hoef je me weinig te vertellen. Ook daar ben ik als kleine jongen mee opgegroeid. |
03-03-2011 00:04:53 | ||
---|---|---|
broek53
![]() |
Op 2 maart zijn de tien DH2-en uit Roosendaal opgehaald en in twee porties van vijf naar Antwerpen gebracht. Verdere deatils (waar in Atw, bijvoorbeeld) ontbreken nog. |
03-03-2011 00:14:52 | ||
---|---|---|
treintim
![]() |
Uit de foto's op Internet is duidelijk te herleiden dat de Wadjes aan de Kastelweg staan. Laatst bewerkt door treintim op 03-03-2011 00:19 |
03-03-2011 09:50:45 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Edit door SleutelMan: Verboden zaak verwijderd. Laatst bewerkt door SleutelMan op 03-03-2011 12:21 Choo choo..... |
03-03-2011 11:17:18 | ||
---|---|---|
fugazi
![]() |
QuoteZe staan in de haven bij bundel IJsland. Laatst bewerkt door fugazi op 03-03-2011 11:18 |
03-03-2011 16:48:54 | ||
---|---|---|
klaass16
![]() |
Heeft de RTB de 10stellen versleept? http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
03-03-2011 17:16:02 | ||
---|---|---|
railfan
![]() |
RTB V206 reed beide ritten. |
03-03-2011 18:44:14 | ||
---|---|---|
klaass16
![]() |
Hoe worden eigenlijk de 'nieuwe' tussenbakken gekoppeld met de wadlopers? http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): DH_-_Treinstellen_DH_(Wadloper) |
![]() |