Opvallende dingen 1 mei
Forum: Opvallende dingen - Opvallende dingen 2025
01-05-2025 07:17:01 1
erwin_6610
erwin_6610

Trein 8816 met 2x SNG te Bdg

 

01-05-2025 07:28:55
rick
rick

Te Bv stonden om 7:00 uur de 1828, 1829 en een oranje loc (1831 of 1837) opgesteld.

 

01-05-2025 08:23:03
treinhobby
treinhobby

Om 8:21 uur tussen Amf en de aansluiting richting Amfs/Hvl een Strukton 1800 met 3x ICM op sleeptouw. 4025, 40??, 4039 (als ik het zo snel goed gezien heb).

 

01-05-2025 10:37:38 1
rob46
rob46

Quote
treinhobby (01-05-2025 08:23:03):


Om 8:21 uur tussen Amf en de aansluiting richting Amfs/Hvl een Strukton 1800 met 3x ICM op sleeptouw. 4025, 40??, 4039 (als ik het zo snel goed gezien heb).



SR 1736+4025+4043+4039 naar Hgl.

 


Somda In de Wolken Weddings advertentie

01-05-2025 11:51:16 1
dennistd
dennistd

Quote
rob46 (01-05-2025 10:37:38):


Quote
treinhobby (01-05-2025 08:23:03):


Om 8:21 uur tussen Amf en de aansluiting richting Amfs/Hvl een Strukton 1800 met 3x ICM op sleeptouw. 4025, 40??, 4039 (als ik het zo snel goed gezien heb).



SR 1736+4025+4043+4039 naar Hgl.


Staat nu (11:50) gereed te Hgl met de 4012 (Deurloos) en 4043

 

01-05-2025 12:39:53
TreinspotterDeventer
TreinspotterDeventer

12:38 DBC 6417 als LLT door Dv richting Apd



Laatst bewerkt door TreinspotterDeventer op 01-05-2025 18:27
 

01-05-2025 13:12:27
TreinspotterDeventer
TreinspotterDeventer

Quote
dennistd (01-05-2025 11:51:16):


Quote
rob46 (01-05-2025 10:37:38):


Quote
treinhobby (01-05-2025 08:23:03):


Om 8:21 uur tussen Amf en de aansluiting richting Amfs/Hvl een Strukton 1800 met 3x ICM op sleeptouw. 4025, 40??, 4039 (als ik het zo snel goed gezien heb).



SR 1736+4025+4043+4039 naar Hgl.


Staat nu (11:50) gereed te Hgl met de 4012 (Deurloos) en 4043

Strukton 1756 met de 4012 en 4043 om 13:10 door Dv richting Amf.



Laatst bewerkt door TreinspotterDeventer op 01-05-2025 13:12
 

01-05-2025 13:14:28 1
rob46
rob46

Quote
dennistd (01-05-2025 11:51:16):


Quote
rob46 (01-05-2025 10:37:38):


Quote
treinhobby (01-05-2025 08:23:03):


Om 8:21 uur tussen Amf en de aansluiting richting Amfs/Hvl een Strukton 1800 met 3x ICM op sleeptouw. 4025, 40??, 4039 (als ik het zo snel goed gezien heb).



SR 1736+4025+4043+4039 naar Hgl.


Staat nu (11:50) gereed te Hgl met de 4012 (Deurloos) en 4043


Na een verblijf van ruim 8 maanden in Hgl komt de 4012 nu eindelijk retour Amfge en is inmiddels met remmer 4043 onderweg .

 

01-05-2025 13:55:15
gvttreinen
gvttreinen

Te Ut is als sinds 10.30 een fikse verstoring in treindienst waarbij de sporen 11 en 12 niet gebruikt kunnen worden, er is een ES-las tussen wissels 2615 en 2663 gebroken.

 

01-05-2025 15:12:58
ToH
ToH

Alle treinen, spr en ic, gaan op Kpnz via spoor 1. De 9000 moet bij Kpnzoo wachten tot de 9000 naar Zl voorbij is.

 

01-05-2025 16:02:24
Dionysusnu
Dionysusnu

Quote
gvttreinen (01-05-2025 13:55:15):


Te Ut is als sinds 10.30 een fikse verstoring in treindienst waarbij de sporen 11 en 12 niet gebruikt kunnen worden, er is een ES-las tussen wissels 2615 en 2663 gebroken.


Inmiddels twee storingen erbij in de buurt: Amf-Amfs/Bnva seinstoring, 5800 tot Hvs, 1800 tot Amf, 1500 stopt extra in Brn, en ook flinke uitval op de Valleilijn. Db-Ed seinstoring, minder ICs.



Laatst bewerkt door Dionysusnu op 01-05-2025 16:04
 

01-05-2025 18:06:06
erwin_6610
erwin_6610

DBC 6421 als LLT op sp9 te Ut rond 18:03, frontjes richting Uto/Wd

Onbekende ICNG 31xx rond 18:03 tussen Utctw & Ut > Ut

 

01-05-2025 19:50:45
MaxBB
MaxBB

Quote
gvttreinen (01-05-2025 13:55:15):


Te Ut is als sinds 10.30 een fikse verstoring in treindienst waarbij de sporen 11 en 12 niet gebruikt kunnen worden, er is een ES-las tussen wissels 2615 en 2663 gebroken.



Zoals ze bij mij op de middelbare school wel eens zeiden: "De vloer is lava"!
Vertragingen door kapot spoor bij Utrecht Centraal: 'Te heet om nu te herstellen'

 

02-05-2025 15:52:30
BR120Trihn
BR120Trihn

Nabrandertje van gisteren:

Trein 2465 met ICNG 3314 strandde bij de noordelijke ingang van de HSL Tunnel Rotterdam, ongelukkige plek vanwege de spanningsluis (daar was ook personeel van Prorail incidentenbestrijding aanwezig). Na een halfuur en een paar keer resetten is de trein op eigen kracht verder gereden. Serie 9500 werd omgeleid via Gv en de 1800 werd opgeheven, waarbij sommigen keerden bij Rtng.