08-05-2023 17:10:32 2 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
Omdat de NS inssite app is vernieuwd en het nu mogelijk is om sommige berichten te delen op sociale media (buiten de NS om). hierbij: Zo ziet de trein van de toekomst eruit NS wilt deze uitstraling de trein van de toekomst maken. Ik heb het vermoeden dat de DDNG en de nieuwe Sprinters die ook moeten functioneren als IC deze uitstraling krijgen |
08-05-2023 17:19:22 | ||
---|---|---|
AJT
![]() |
Dit wordt voor de zoveelste keer hier gedeeld. Dat was ooit een idee in Culemborg, meer niet |
08-05-2023 17:20:32 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Ik krijg een 'Forbidden' te zien. Blijkbaar is het enkel voor NS'ers. Gaat het om het design van Mecanoo? Laatst bewerkt door aarclay op 08-05-2023 17:23 |
08-05-2023 17:23:59 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
Sommige kunnen het artikel wel zien en andere niet. Geen idee hoe het in elkaar zit met die technologie maar de optie stond er om te delen ๐ Laatst bewerkt door GerritJan op 08-05-2023 17:25 |
![]() |
advertentie |
08-05-2023 17:26:14 | ||
---|---|---|
DDZ7504
![]() |
Is er niet in een ander topic al eens op gewezen dat @GerritJan mogelijk vertrouwelijke informatie, die alleen bedoeld is voor NS intern, hier deelt? Ik krijg zelf het artikel wel te zien ondanks dat ik niet ingelogd ben, het staat op de site van NS iNSite. Het zijn dezelfde afbeeldingen die een tijdje terug ook in het DDNG topic voorbij kwamen geloof ik. Laatst bewerkt door DDZ7504 op 08-05-2023 17:28 |
08-05-2023 17:26:20 | ||
---|---|---|
jor[D]1
![]() |
Quote Lijkt op een verdere uitwerking daarvan. De renders zijn anders. Overigens meest interessante wat erinstaat is dat 1e klas over een andere boeg gaat. Naar nagenoeg volledige 2+2 coach opstelling. En dan hoopt men meer waarde te creeren door warmere luxere uitstraling door kleurgebruik en tapijt op de vloer. |
08-05-2023 17:28:11 | ||
---|---|---|
VIRMm1
![]() |
Quote
Nieuws van iNSite is over het algemeen niet echt vertrouwelijk te noemen aangezien de hele organisatie (en blijkbaar dus ook mensen daarbuiten) dit kunnen lezen. Laatst bewerkt door VIRMm1 op 08-05-2023 17:28 |
08-05-2023 17:32:14 | ||
---|---|---|
Oldskool
![]() |
Wat voor iedereen beschikbaar is komt in nieuws te staan. |
08-05-2023 17:35:28 | ||
---|---|---|
AlexNL
![]() |
2 + 2 in de 1e klas, in een intercity? Ik weet niet of ik dat een positieve ontwikkeling vind. ๐คจ Het product wordt zo steeds meer uitgehold, maar dat wordt niet gereflecteerd in de prijs. |
08-05-2023 17:37:32 2 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
Quote Jah klopt dat was verwijderd op mijn verzoek, maar nu is de app vernieuwd en kan je sommige berichten delen op sociale media buiten de NS Waarbij NS het zelf aangaf dat je sommige artikelen mag delen buiten de NS om vandaar dat ik het opnieuw deel omdat de artikel deelbaar is voor socialmedia Laatst bewerkt door GerritJan op 08-05-2023 17:46 |
08-05-2023 17:39:13 | ||
---|---|---|
mren
![]() |
Ik kijk uit naar het "treinstel toekomst"! Krijgt het dan treinstelnummer 501? Eisen: gewicht 163 ton en binnen 80 seconden tot 120 kilometer per uur te rijden. |
08-05-2023 18:00:32 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
Quote het is aangepast en sommige artikelen mag je delen ook buiten de NS om. |
08-05-2023 18:16:17 | ||
---|---|---|
henri1972
![]() |
Quote In de flow VIRM staan naar mijn idee al dezelfde stoelen als in de 2e klasse. Ik vind juist de persoonlijke ruimte en de losse stoelen aan één kant van het looppad een reden om voor de trein te kiezen. Dit verdween met de komst van SGM al in de stoptreinen, als het ook in de IC's gaat verdwijnen is het voor mij een reden om steeds minder voor de trein te kiezen. |
08-05-2023 18:30:54 2 | ||
---|---|---|
Amazonous
![]() |
Quote iNSite nieuws ligt niemand wakker van, die linkjes werken al ja-ren. T'is eerder voor het eerst dat ik hoor dat mensen ze NIET kunnen zien en er zowaar iets van authenticatie lijkt te zijn. En als NS er wel iets van vindt, dan heeft hij snel genoeg z'n teammanager op z'n dak. |
08-05-2023 18:48:26 4 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
Ik vraag me af of men wel leest wat ik vertel inplaats van mij indirect of direct af te snauwen, NS heeft de mogelijkheid gegeven om sommige artikelen op sociaal-media te delen en dat artikel is deelbaar op socialmedia, anders deel ik het niet. Zie hierboven een ander genoemd link naar een 'inssite' nieuws bericht waarbij NS zegt dat het bij sommige artikelen mag en ook kan. Ik ga verder niet in deze discussie mee, ik was al verwezen op ene fout die ik heb gemaakt toegegeven en dat ks rechtgetrokken. Dank naar ieder die mij erop vewees๐ deze Discussie hoeft niet opnieuw gevoerd te worden als NS nu letterlijk sommige artikelen deelbaar hebben gemaakt voor socialmedia waar ze zeiden 'deel gerust, nieuw is de mogelijkheid om sommige berichten te delen via socialmedia, niet alleen met collega's maar ook buiten de NS' Laatst bewerkt door GerritJan op 08-05-2023 19:09 |
08-05-2023 19:24:24 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Als het volgens de NS gedeeld mag worden. Kom dan niet aan met een iNSite link, maar upload de afbeelding ergens. |
08-05-2023 19:41:37 1 | ||
---|---|---|
GerritJan
![]() |
Het gedeelde bericht is juist een link naar het nieuwsbericht. Je kan alleen het artikel zien en niet de andere artikelen die op inssite staan. Tevens staat in de link staat 'public'. Ik ook kan niet zomaar foto's op een site uploaden en vervolgens wel delen, je zit met copyright van de foto's. Zelf kan je ook de artikel verder delen op socialmedia. Laatst bewerkt door GerritJan op 08-05-2023 19:53 |
08-05-2023 19:42:40 6 | ||
---|---|---|
Marco
![]() |
Quote Hoezo? Voor mij werkt de link gewoon. Dit voelt ook als een onvriendelijke sneer naar iemand die juist informatie wil delen. |
08-05-2023 19:51:30 1 | ||
---|---|---|
michaben
![]() |
Link werkt mogelijk niet als je ingelogd ben met een ander account, openen in een privacy-tab kan helpen. |
09-05-2023 00:04:50 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Quote Sorry van de 'sneer', want dat bedoelde ik niet zo. Ik weet niet wat de beveiliging triggert. Maar een privé-tab werkt blijkbaar wel. Is dit ook weer opgehelderd. ๐ Ik heb de afbeeldingen bekeken, samen met de foto's van de mock-op in Culemborg, en dit lijkt inderdaad een doorontwikkeling te zijn: Design bagagerekken, nieuwe jashaakjes aan de wand. En een window-counter -verhoogd tafeltje- waar je bagage neer kan zetten. Ik weet niet of die ook in Culemborg getest werd, maar op de Dutch Design week werd deze een aantal jaar geleden als prototype getest. Laatst bewerkt door aarclay op 09-05-2023 00:20 |
09-05-2023 01:29:31 | ||
---|---|---|
Frontier
![]() |
Quote Geheel in lijn met het openbaar vervoer in het algemeen dus. |
09-05-2023 07:28:55 | ||
---|---|---|
mdeen
![]() |
"We hebben goed gekeken naar de behoeftes van reizigers en collega's"
De behoefte van 1e klas reizigers is om met 2+2 te zitten, ja? |
10-05-2023 19:26:53 | ||
---|---|---|
Rsb
![]() |
Lijkt me een duidelijk verhaal. Jammer van de 2+1 die eruit gaat. Qua werkbeleving neem ik aan dat er in zowel de 1e- als 2e klas oplaadpunten komen? |
10-05-2023 19:29:29 | ||
---|---|---|
aarclay
![]() |
Quote Dat is nu al verplicht, dus die oplaadpunten blijven gewoon. Het is wel de vraag welke oplaadcontacten we gaan zien. Voor hetzelfde geldt de stopcontacten, normale USB en USB-C bij eerste klas en de stopcontacten en normale USB bij de tweede klas. Ik hoop wel dat de stopcontacten goed gepositioneerd zijn, zodat haakse (zijn die er nog?) stekkers er ook prima in passen. Laatst bewerkt door aarclay op 10-05-2023 19:33 |
11-05-2023 02:05:26 | ||
---|---|---|
thom
![]() |
Het klasse verschil gaan uiten in verschillende type USB poorten, is wel echt spijkers op laag water zoeken hoor :p |
11-05-2023 08:30:28 | ||
---|---|---|
robert5591
![]() |
Quote en 'gewone' USB is meer verleden dan toekomst |