| 30-10-2025 08:19:46 | ||
|---|---|---|
|
Marco
|
8:10 te Ut: trein 3020 rijdt met 3 treinstellen VIRM-4. |
|
| 30-10-2025 08:53:29 | ||
|---|---|---|
|
michaben
|
Geen treinverkeer van, naar en via Gdg vanwege een stroomstoring. |
|
| 30-10-2025 11:37:50 | ||
|---|---|---|
|
noof
|
Bij Gdg wordt er weer gereden, betrof werkzaamheden Stedin die helaas ook voor een voedingsstoring zorgde.
Te Meteren heeft de 3535 een aanrijding met een vrachtwagen gehad, eerste berichten zijn dat er enkele lichtgewonden zijn en de 3535 na de eerste bak gebroken is. Geen treinverkeer Gdm-Ht/Betuweroute.
Tekst en beeld: www.gelderlander.nl Laatst bewerkt door noof op 30-10-2025 12:06 |
|
| 30-10-2025 12:42:55 | ||
|---|---|---|
|
michaben
|
ICE 155 wordt hierdoor omgeleid via de Flevolijn richting Bh. |
|
|
advertentie |
| 30-10-2025 13:06:49 | ||
|---|---|---|
|
klaass16
|
|
|
| 30-10-2025 13:10:43 | ||
|---|---|---|
|
seinhuis
|
|
|
| 30-10-2025 13:13:42 | ||
|---|---|---|
|
noof
|
|
|
| 30-10-2025 13:18:01 | ||
|---|---|---|
|
SunKeeper
|
Ik verwacht dat 20:15 hersteld wel erg optimistisch is. Spoor en bovenleiding controleren en eventueel herstellen, trein hersporen en afslepen, overweg herstellen en opruimen. Korte samenvatting. Morgenochtend opstart dienst realistischer moment… |
|
| 30-10-2025 13:28:32 | ||
|---|---|---|
|
broek53
|
Zo'n ontspoord draaistel pleegt een paar honderd meter betonnen dwarsliggers te vernielen, en dan lijkt morgen nog erg optimistisch. Wel een hoop mazzel dat de kopbak niet zijdelings het weiland in is gegaan/gekanteld. |
|
| 30-10-2025 13:32:03 1 | ||
|---|---|---|
|
Karel1969
|
En daarbij passeerde een tegentrein (2734, stel 8656) ook nog eens de aanrijdingstrein (3535, stel 8633). De tegentrein kwam nog net op tijd voor de overweg tot stilstand. |
|
| 30-10-2025 13:51:23 | ||
|---|---|---|
|
SunKeeper
|
|
|
| 30-10-2025 14:45:38 | ||
|---|---|---|
|
Muizeneus
|
Volgens de DB-navigator is IC 146 met lok voor én achter onderweg (en met +50) |
|
| 30-10-2025 15:04:26 | ||
|---|---|---|
|
michaben
|
ICE 156 wordt omgeleid via Nm. Deze mocht daarbij langs de in Ow defect staande 6651 die de overweg aldaar ook in storing zal houden. Laatst bewerkt door michaben op 30-10-2025 15:26 |
|
| 30-10-2025 16:37:08 | ||
|---|---|---|
|
henri1972
|
ICE 158 heeft volgens bahn.expert gereden via Sittard (aannemelijk via Herzogenrath), Ehv en Rtd. Laatst bewerkt door henri1972 op 30-10-2025 16:37 |
|
| 30-10-2025 16:39:20 | ||
|---|---|---|
|
erwin_6610
|
Prognose was volgens NS verlaat naar morgen (vrijdag), maar staat nu op zondag 2 november 1:00u |
|
| 30-10-2025 17:52:54 | ||
|---|---|---|
|
BR120Trihn
|
NJ 403 gaat via Rtd rijden, heeft daar trouwens geen vertrekspoor, dus wellicht via middenspoor? (Edit: toch over spoor 3) Laatst bewerkt door BR120Trihn op 30-10-2025 18:11 |
|
| 30-10-2025 19:16:43 | ||
|---|---|---|
|
kjansma
|
Als reiziger viel mij hij volgende op nav aanrijding Meteren: - op de NS site is het zoeken naar informatie, ik verwacht dat bij grote storingen deze op de voorpagina bovenaan te zien is. - er wordt weer consistent gesproken over Utrecht - Eindhoven, wederom Den Bosch blijkbaar niet belangrijk genoeg om te noemen. Als een van de bijna 165000 inwoners stoor ik me daar aan. Vervolgens wordt dit ook overgenomen door het NOS Journaal waar gesproken wordt over geen treinen tot zondag tussen Utrecht en Eindhoven.
Het effect op Amsterdam-Utrecht (minder treinen) wordt wel als aparte storing genoemd. Dit hadden ze voor Den Bosch - Eindhoven ook kunnen doen Laatst bewerkt door kjansma op 30-10-2025 19:18 |
|
| 30-10-2025 19:18:35 | ||
|---|---|---|
|
kleine_man
|
Volgens de omroep op Ah duurt de verstoring elders die hieruit volgt tot 21:00 uur. Goed en duidelijk informeren blijft een vak apart. Voor E400mln koopt de Duitse staat het E49 ticket af, voor E120mln koopt de Nederlandse staat de incompetentie van de NS af. |
|
| 30-10-2025 20:42:53 | ||
|---|---|---|
|
zigzag
|
"Door een verstoring elders", "Door een aangepaste dienstregeling", "Rijdt niet", "Dit reisadvies vervalt " zijn mededelingen om het niet te willen hebben over wat voor soort verstoring(en) de oorzaak zijn, of wat de oorzaak van wijzigingen en uitval zijn. Kennelijk vinden ze dat bij NS goed en duidelijk informeren. Maar het is verouderde marktingcommunicatie. Zo veel mogelijk de indruk van controle op proberen te wekken. Zo min mogelijk negatieve indruk op proberen te wekken. Het hebben over aanrijdingen, te weinig personeel, slechte planning, te weinig materieel, te weinig rekening houden met uitval van personeel of materieel. Dat wil NS en het personeel achter de informatievoorziening duidelijk zo min mogelijk communiceren als ze er zelf geen voordeeltje uit kan slaan. En ze zullen zich er ook niet snel meer bij voor verontschuldigen. Zelfs al is de voorspelling nog zo slecht. |
|