29-07-2025 16:33:23 1 | ||
---|---|---|
gvttreinen
![]() |
Vandaag is ICM 4019 van Ahgons naar Amf overgebracht achter SR 1736 en remmer 4043, om 12.58 door Ut. |
29-07-2025 17:12:58 | ||
---|---|---|
selivio
![]() |
Dan heeft die óf heel lang over gedaan, óf je hebt een tikfoutje gemaakt. Ik zag m namelijk rond 14.15 amf binnenrollen. |
29-07-2025 17:25:58 | ||
---|---|---|
gvttreinen
![]() |
Idd, was 13.58..... |
29-07-2025 21:12:39 | ||
---|---|---|
ToH
![]() |
Aanrijding tussen Hlg en Fn, hierdoor geen treinen tussen Lw en Hlgh. Heeft dat te maken met de beveiliging die geen keringen toelaat? |
![]() |
advertentie |
29-07-2025 23:20:38 | ||
---|---|---|
stijngeluk
![]() |
Correct, de perrons van Drp en Fn zijn beide 1 richting, fyziek kan je wel keren maar er is geen sein en een rijweg instellen is ook niet mogeljk vanaf daar(naast ROZ, maar dat is niet echt een goede oplossing uiteraard) De eerste keermogelijkheid is Hlg, maarja dat is nu net iets te ver. Laatst bewerkt door stijngeluk op 29-07-2025 23:21 |
30-07-2025 00:25:19 | ||
---|---|---|
Dionysusnu
![]() |
Kan je niet na Drp het enkelspoor oprijden en dan achter het inrijsein richting Lw kopmaken? |
30-07-2025 08:58:10 | ||
---|---|---|
sjoerd
![]() |
Terugkeren achter het inrijsein kon oorspronkelijk wel. Er was toen al wel een probleem als je daarbij juist in de aankondiging van een overweg terechtkwam, want dan viel die overweg bij terugkeren in storing omdat die dan niet werd afgereden. En ik weet niet of de aanleg van ATB daaraan nog iets heeft veranderd. En er zijn ook redenen die vallen onder "dat kan niet want dat kan niet".... Maar misschien mag het gewoon niet meer om de treindienstleider niet extra te belasten. |