Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): FLIRT 3 (R-net) |
![]() |
30-07-2019 12:03:01 | ||
---|---|---|
VIRMm1
![]() |
Nee hoor, er zijn maar weinig treinen waar je kunt sleutelen vanuit de cabine. Centraal sluiten met de schakelaar zoals VIRM die heeft mag niet omdat je dan geen zicht hebt op de deuren. Volgens mij hou je dan alleen nog Flirt en SGMm over met een sleutelschakelaar in de cabine. |
30-07-2019 12:20:00 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
Je kunt het als volgt doen. Kijken of er niemand in stapt. Fluiten Deuren sluiten Nog een keer kijken. Zo deden we dat vroeger al. |
30-07-2019 12:28:20 | ||
---|---|---|
PKP
![]() |
Wat vroeger volop werd gedaan kan of mag tegenwoordig zeer vaak niet meer. Ook bij SNG kan dit, dus het aantal treinstellen waar dit kan wordt vooralsnog steeds groter. Overigens kon het ook bij 1700 met ICR destijds. Laatst bewerkt door PKP op 30-07-2019 12:30 |
30-07-2019 13:04:25 | ||
---|---|---|
Trainplaza
![]() |
Quote NS heeft voor de exploitatie van die spoorlijn 6 FLIRT's beschikbaar, en er zijn 4 omlopen nodig om een kwartiersdienst te rijden. Ze zouden dus prima een voor een naar de werkplaats kunnen, zonder grote gevolgen. Maar in dat geval zal er helemaal geen sprake zijn van NS-materieel dat een maand lang komt invallen. Ik denk dat alle 6 de FLIRT's tegelijk behandeld gaan worden, zodat het werk in één keer gedaan is. Laatst bewerkt door Trainplaza op 30-07-2019 13:04 |
![]() |
advertentie |
30-07-2019 13:23:24 | ||
---|---|---|
PKP
![]() |
Quote Dat lijkt me logistiek gezien zeer onlogisch...... |
30-07-2019 13:54:30 | ||
---|---|---|
rick
![]() |
De eerste alinea van het artikel had best ook gekopieerd kunnen worden: Om genoeg plek voor reizigers tijdens spitsuren te hebben, houdt NS daarvoor een Sprinter-treinstel achter de hand. Deze blauw-witte trein wordt ingezet als er veel reizigers op de stations staan te wachten. Zo te lezen gaan ze per stuk en staat een NS-stel op reserve. |
30-07-2019 13:57:28 | ||
---|---|---|
VIRMm1
![]() |
Ja, dat artikel is dus ineens voorzien van een compleet andere tekst. Eerder stond er dat het om meerdere treinstellen ging. |
30-07-2019 16:29:46 | ||
---|---|---|
MasterE
![]() |
Alleen SGMm, Flirt en SNG zijn geschikt voor eenmansbediening. Laatst bewerkt door MasterE op 30-07-2019 16:31 |
30-07-2019 17:13:33 | ||
---|---|---|
IJsbergsla
![]() |
QuoteIndien alle TAG Flirts solo gaan rijden blijven er, zeker in september, mensen achter op de perrons tijdens de spits. |
30-07-2019 18:07:39 | ||
---|---|---|
DDZ7504
![]() |
Ik weet niet hoe het nieuwsbericht geïnterpreteerd wordt door de meesten maar wat ik eruit begreep is dat alle 6 de treinstellen tijdens die periode niet ingezet zullen worden. EDIT: nieuwsbericht is aangepast, dit zie ik nu pas. Wat staat het weer vaag geschreven nu zeg... Laatst bewerkt door DDZ7504 op 30-07-2019 18:08 |
30-07-2019 18:42:43 | ||
---|---|---|
edje
![]() |
Quote Zet een flirt 4 in en je speelt al 2 treinstellen vrij |
30-07-2019 21:06:41 | ||
---|---|---|
train85
![]() |
Als ik weet welke periode het is zou ik het na kunnen checken. Maar heb datum nog niet zien voorbijkomen. |
29-06-2021 14:53:56 | ||
---|---|---|
seinhuis
![]() |
Hopelijk verdwijnt dit snel in de ijskast, Out of the box: een weg tussen Alphen en Boskoop op de plek van het spoor |
29-06-2021 14:59:52 | ||
---|---|---|
martijn
![]() |
Ach, dat idee is nog ouder dan de spoorlijn zelf. Toen alle grond werd aangekocht wilde de gemeente Waddinxveen al liever een weg 🙂 |
29-06-2021 15:21:01 | ||
---|---|---|
michaben
![]() |
Tenzij men voorstelt de bestaande treinen om te bouwen tot autobus heeft dit weinig met dit onderwerp te maken, deze discussie gaat over het materieel. |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): FLIRT 3 (R-net) |
![]() |